ה"נקמה" האחרונה של אובמה: אישר 221 מיליון דולר לפלשתינים

    אבי יעקב 5 Comment on ה"נקמה" האחרונה של אובמה: אישר 221 מיליון דולר לפלשתינים

    רגע לפני שעזב את הבית הלבן, שעות ספורות לפני שמחליפו נכנס לחדר הסגלגל, עשה ברק חוסיין אובמה צעד נוסף שנועד לפגוע בישראל: אישר להעביר לפלשתינים תקציבי ענק שהוקפאו בעבר

    ברק אובמה
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלה שהיו מאוכזבים ממנו – קיבלו אמש אישוש לתחושתם: רגע לפני שנשיא ארצות הברית לשעבר, ברק חוסיין אובמה, הפך לאזרח מן השורה, הספיק האיש שנושא מעתה בתואר "הנשיא לשעבר", להעביר לרשות הפלשתינית לא פחות מ-221 מיליוני דולרים.
    סוכנות אי פי דיווחה הלילה (ג') כי הכספים אושרו לפלשתינים פעמיים בעבר, אולם שני חברי קונגרס רפובליקנים הצליחו לנקוט במהלכים שהקפיאו את העברת הכספים. השניים הסבירו את הצעד שלהם כצעד של ענישה כלפי הפלשתינים שעשו פעולות שונות להצטרפות למוסדות האו"ם, כחלק ממהלכים חד-צדדיים נגד ישראל.
    מהדיווח הבינלאומי עולה, כי ביום שישי, שעות ספורות לפני כניסתו של דונאלד טראמפ לבית הלבן, הודיע ממשלו היוצא של אובמה לקונגרס, כי הכספים יועברו. בנוסף, שעות ספורות קודם לכן, הודיע שר החוץ לשעבר, ג'ון קרי, לכמה מחברי הקונגרס, כי הממשל מתכוון לאשר את הכסף, שנועד, על פי ההודעה שהועברה לקונגרס, לסיוע הומניטרי ביהודה, שומרון ועזה ולחיזוק מערכת הביטחון הפלשתינית.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ימח שמו כלב בן כלב קושי מסריח למה או יצא מהסלה זה מה שחוסיין שווה

      1. אנחנו בני תורה ולא מדברים ככה אם אתה רוצה להגיב תגובות מהסגנון הנ"ל נא לפנות לאתר אחר
        אנחנו אתר חרדי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 3

      צודק! דואג לבני עמו.

    3. 2

      מסכן הכלב שאתם מעליבים אותו שמשווים אותו לגוש השחור הזה